divendres, de juny 16, 2006

A ver, nenitos

Hola! He estat fent coses de les que em tocaven fer encara que sembli que no.

Primer he mirat a veure qui estava donat d'alta a la llista de distribució de correu. Només tres persones!
Per la gent que no va rebre (o va esborrar) el mail que vaig enviar, recordo que els que no estiguin donats d'alta han d'anar a la direcció
http://www.egrupos.net/grupo/frikisextraordinaris/alta
per donar-se d'alta (llavors jo els hi donaré permís i ja podran enviar mails amb una única direcció, frikisextraordinaris@egrupos.net ). Ja sabeu, qui falti...

I no només això sinó que he descobert una cosa superchupi del copón...
Si entreu amb les vostres dades a la pàgina (les que teniu per donar-se d'alta), http://www.egrupos.net/grupo/frikisextraordinaris,
teniu l'opció d'anar a "FICHEROS", i allà veureu que us podeu descarregar un parell de documents que he penjat i que tenia per aquí voltant a l'ordinador del depar (sense comentaris). Ja els esborraré per no malgastar l'espai, que no en tenim tant, però de moment ens serveix. Ja miraré la manera de tenir més espai per penjar coses. Jo crec que de moment i per anar tirant en tenim . Per què una altra opció seria crear un grup en msn.groups, en la qual cada persona té 3 megas d'espai per penjar fotos i documents a disposició de qui vulgui...

Però no us encanteu, per què m'agradaria saber si podeu baixar-vos les coses sense problema i penjar-les. Proveu de penjar alguna cosa, pq en teoria esteu autoritzats, per comprovar que realmente tothom de la llista té accés a la informació!. Si teniu algun problema, o simplement per dir que ja teniu les dades per fer el pastís, feu algun comentari al blog.

Jo continuaré investigant per veure com poder penjar les coses al blog sense donar tantes voltes, pq m'han comentat que es pot....I ja un aniré informant.
Visca!