dimarts, de novembre 07, 2006

Pdf aclaratori interessant et al.

Arrebuscant en el google he trobat un pdf corresponent a la programació general del Departament de Biologia i Geologia d'un institut. Basicament serveix com a resum de què s'ha d'explicar a cada curs (de cara a preparar les nostres unitats didàctiques i estar segurs que no expliquen coses que no siguin pròpies de tercer d'ESO).
Per exemple jo, de la unitat aquella famosa del Semmelweiis (hi he afegit Mary la Tifoidea), faré una adaptació per a la unitat didàctica 2, la part de "la salud del organismo" (pag 21).
Es que si no em feia la pitxa un lio i no sabia si m'havia d'engrescar amb la immuno o no.

En otro orden de cosas...Jo segeixo amb "lo meu". He trucat a la Consejería de Educación de Madrid per veure com tenen allà el tema de les llistes de substitucions...i m'he quedat flipant. No m'he enterat massa pq la tia era una borde i no podia preguntar en profunditat però allà per fer substitucions has d'haver-te presentat a les opos per força. És a dir, primer et presentes a les opos, i dels aprovats sense plaça en treuen per ordre, els substituts. O alguna cosa així. O sigui que en Catalunya ho teniu molt més fàcil!! M'hauré d'assabentar més pq trobo una mica fortet que només puguis entrar a la llista d'interins cada dos anys, que és quan hi ha opos (o sigui, al 2008)...En fi, el que em faltava...

1 Comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

No no, sembla que és cert...

A més, l'experièndia docent de fora de la comunitat autònoma en què et presentes a les opos no serveix!! O sigui que al tanto pq l'experiència docent que acumuleu a Catalunya no us servirà enlloc més que aquí!!!!

diumenge, de novembre 12, 2006 6:11:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home