dimarts, de juliol 04, 2006

PUTADON

Bé, doncs us deixaré sols en l'aventura d'entrar a les llistes d'interins. No puc tenir a temps el certificat C de català. La simpàtica política llingüística de la generalitat, molt raonable ella, considera insuficiente haber realizat 2 anys de primària, 4 de secundària , una carrera i un doctorat en catlà per a obtenir aquest certificat. Jo estava convençudíssima que si tenies estudis en català des de l'any 90 ja tenies el certificat sense haver de fer examen, com amínim a mi m'ho havien dit així, però no, no, has de tenir tota l'EGB a Catalunya. I la única convocatòria d'exàmen ja ha sigut, al juny. Ara m'he d'esperar tot un any, fins al juny que ve, per fer un examen per subnormals per acreditar la meva suficiència en català. Sic transit gloria mundi.

Ara bé, parlem de la borsa d'interins. M'han dit que segurament les llistes s'obriran (per vosaltres :_( ) l'ultim dia de juliol, com l'any passat, però que no podeu fer càbales fins que no sorti la convocatòria, per què haureu d'esperar a veure quines especialitats són les convocades a Barcelona, potser no n'hi ha de CCNN aquest any (jo crec que sí, si no seria molt estrany...).

Estic tan cabrejada que no us ho podeu imaginar. Ens veiem :_(

1 Comentaris:

Blogger Anna va dir...

ostres, em sap greu! veig que salva parles de ta mare... els meus pares són tots dos nascuts aqui i tampoc el tenen! perquè clar, com que es van escolaritzar abans de no sé quan... ara, que els que es van escolaritzar un any abans del límit deuen estar saltant d'alegria!

dimecres, de juliol 05, 2006 3:27:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home